októberi szerzemények

7:50:00 PM

egész jól tartottam magam októberben, csak a végén inogtam meg. gondoltam múlt héten, hogy veszek egy pulcsit, mert elég hűvös volt az idő. szét is néztem meló után a Mom parkban, de csak felbasztam magam, mert mindegyik pulcsi, ami kicsit meleg is volt, és tetszett is legalább 8-9 ezer forint volt, úgyhogy csalódottan távoztam. (azóta már beszereztem egy meleg kardigánt a kedvenc turimban 1200 ftért és imádom.)

szóval a csalódott bevásárló túra után hazafelé mindennap a Moszkva téren kelek át a lakás felé, és néha szoktam könyveket nézegetni ad-hoc jelleggel az ilyen kirakodó izén. még nyáron vettem ott Lisa Jewelleket és kipótoltam a gyűjteményemet, gondoltam most is lesz valami jó, ami majd eldob a pulcsi fail után. végignéztem a kínálatot, a gagyi 200 ft/db-os részlegen nem láttam semmit sem, de kiszúrtam, hogy vannak Harry Potterek. anno, amikor eltörtem a kezemet, akkor kölcsönkértem a szomszéd kislánytól az első négy részt, és gyorsan kiolvastam (úgyis ráértem), így én csak az 5-től kezdve kattantam rá arra, hogy várjam a megjelenéskor a könyveket. így hiányoznak darabok, de most ezen a kis kirakodón megvettem az első 3 részt 2500 ft-ért. eredetileg 3000 lett volna a 3 együtt, de lealkudtam!  nagyon büszke voltam magamra, és úgy hordoztam keresztül a téren a Fillér utcáig a könyveket, mint valami kitüntetést. ha nem néztek volna hülyének minden emberhez odaugrottam volna, hogy héjjjj és ezeket most vettem és kurva olcsó volt és olvassatok ti is Harry Pottert decemberben, mert én azt fogok háháhhááááhááá! tök jó állapotban vannak a HP kötetek egyébként, az egyikbe bele van írva egy név, az első oldalra, de ezt majd kiapplikálom. nyilván most naponta grasszálok a négyes miatt a kirakodó körül sündörögve. már szóltam a srácnak, aki ott az eladó, hogy szóljon, ha van, mert megveszem azt is és végre teljes lesz a gyűjteményem.

ennyit a vásárlásról a többi említett példány reci lesz, vagy rukkola.

reciben érkezett a Kivédhetetlen szerelem, (erről pont tegnap írtam), átvettem végre Ram Oren Gertruda esküjét (itt írtam róla anno) így egy kicsit kalandoztam a 8. kerületben (egy turkálóba mentem be és vettem egy menta színű pulcsit 600-ért, szóval már megérte arra járni!).

ebben a hónapban elég jól ment a rukkola szekere, vagyis én is felraktam pár olyan könyvet, amiért jó pontokat kaptam, és nyertem is 100 pontot, úgyhogy volt miből szereznem néhány olvasnivalót. Sophie Kinsella könyvek közül, már alig hiányzik valami, hála @Gésalánynak a molyról (mivel tőle happoltam a Segítség, kísértet! című Kinsellát). ráadásul olyan cuki ajándékokkal lepett meg, hogy nem győztem csodálkozni és annyira meghatódtam. kaptam direkt a könyvre varrt könyvruhát, aminek a mintája nagyon cuki, kívülről farmer borítása van, belül olvasó lányok, és egy cuki kis szívecskés dísz is van rajta kívül. nyilván a cuki ruhát több könyvre is ráhúztam és többre jó, úgyhogy lesz miben borítanom őket, hogy ne sérüljenek. jaj egy levelet is kaptam, meg képeslapot, és könyves képeket a borítékra, amivel leadta. awwww! imádom! köszönöm még egyszer, ha olvasod :)


és ha már ajándékok, előző hónapban happoltam a Kisdarázst (arról már írtam is) de elmenni csak később tudtam érte. a könyv mellett várt rám egy szárított négylevelű lóhere (azt hiszem szerencsét is hozott, mert azóta nyertem minden héten valamit valahol :)) és egy kis csoki is.


skandináv krimikre is vadásztam a rukkolán, így került hozzám Kristina Ohlsson Elnémítva c. könyve és Lisa Gardner  Nem bújhatsz el c. regénye. 



beszereztem egy Tabu könyvet Célvonal címmel, ami egy mozgáskorlátozott fiúról szól. nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, érdekes ez a téma. a fősulin is az egyik kedvencem tantárgyam a fogyatékkal élők helyzete óra volt, és többször jártam az Abilty Parkban (menjetek el ti is, örök élmény lesz ---> http://www.abilitypark.hu/).


nyilván romantikus könyveket is beszereztem, az egyik Marian Keyes A legfényesebb csillag című vaskos példánya. basszus, nem tudtam, hogy ilyen hatalmas könyv ez. Gail McHugh Ütközésébe már mindenhol belefutottam, ha jobban lesz a mint a Szürke 50 árnyalata már szuper.



míg a Jane Austen naplója című könyvért nem kértek sok pontot, addig a Nyarak könyve elég pontigényes volt, de nem érdekelt, mert régóta nagyon akartam már ezt a könyvet. és az a borító, imádom! remélem, hogy tetszeni fog :)




összegzés: 3 vásárolt Harry Potter 833,3333333333333333333 ft/jutányos darab áron szép példányban. wuhúúúúú!

recibe érkezett: 2 könyv (Kivédhetetlen szerelem, Gertruda esküje)

rukkoláról: 8 db ezek között több olyan, amit régóta szerettem volna elolvasni, illetve több olyan happolóval leveleztem, akik iszonyatosan cukik voltak és megleptek. például azzal, hogy ismerik a blogomat (és van aki bevallása szerint rajong is érte, és olvassák is, innen is puszi nektek!). ez nekem még mindig hihetetlen dolog, és minden egyes ilyet levelet, kommentet, apró ajándékot olyan boldogsággal élek meg, hogy azt úgyis nehéz visszaadni. a Férfi szokta látni ezeket főként, mert ő van ott, amikor nyitogatom a csomagokat, mint egy 5 éves a karácsonyfa alatt :) szóval köszi mindenkinek. ez volt október! 

többiek októbere: Pupilla, Boomwormgirl, Amadea, Nita


Ezeket is olvasd el

8 komment

  1. Élmény olvasni a blogodat csak így tovább :) De a HP könyvekért nagyon irigyellek :)

    ReplyDelete
  2. Az Ohlsson könyv ha jól tudom egy sorozat része, és nem az első rész. Csak gondoltam szólok, hátha nem tudod, hogy ne fuss bele egy történet közepébe :)

    Egyébként szép lista, gratu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Tekla igenigen, tudom, előbb azt szerettem volna beszerezni, de aztán ezt sikerült. de arra is rávetem magam, ha felszabadul egy példány :)

      Delete
  3. Olyan vicces lány vagy, most is egy csomót röhögtem itt magamban :)
    Én már nem tom hogy működik a rukkola, de tök ügyes vagy, hogy megszerezted onnan a Nyarak könyvét, én azt nagyon szerettem. A HP-kat még a rukkoláról kezdtem begyűjteni, de asszem elakadtam a 2. résznél, de annyira most nem esz értük a fene. Azért te jó vásárt csináltál, meg a pulcsikkal is! Múltkor 3 órán keresztül korzóztam a nyamvadt árkádban, de rohadtul nem volt semmi, néhány bugyin kívül nem távoztam semmivel (bocs a TMI-ért:D).

    ReplyDelete
    Replies
    1. köszi, örülök,ha nevettél :) az mindig jóóóó!

      ahhh, én is elmegyek vásárolni valami céllal, aztán rohadtul nem azt veszek, amit kéne. de én most inkább a turikba járok, ott általában mindig kifogok valamit olcsón, és nem bosszankodom a hülye Inditex márkák üzletein, hogy anorexián 30 kilós lánykákra szabott farmerokat, felsőket és pulcsikat gyártanak. ezen már nagyon sokszor felhúztam magam, pedig én sem vagyok egy bálna méret, csak kisebb egyszarvú narvál, de akkor is. nem tudok magamra venni farmert hónapok óta, se egy olyan pulcsit, amiben nem lóg ki a hájam izé hasam. most valami isteni csodával határos módon végre találtam farmert a cunda-ban, 3 ezer csimpitallér volt, és tökéletes, 38as méret. le sem veszem azóta :D :D

      Delete
    2. A kedvencem a Tally Weijl, ahova fogalmam sincs, miért, de néha-néha még betérek, lehet csak elborzadni. Az xs-ses kollekciójuk szerintem óvodás kislányoknak készült, rajtuk úgyis jól áll egy széttépdelt leopárdmintás ujjatlan.
      Farmert múltkor a tescóban vettem, az kemény 4000 volt mínusz a glamour napok, és asszem az is 38-as, hihetetlen, hogy jó rám :))) akkor örömködjünk együtt:))))
      A turikat én is kedvelem, gyakran veszek ott felsőket,mert azokért meg végképp nem szeretek többezreket otthagyni.

      Delete
  4. A Harry Potter könyvek beszerzésén én is gondolkodom egy ideje, de ilyen jó üzletet, mint Te, nem hiszem, hogy tudok majd bárkivel is kötni. :-D

    ReplyDelete

Subscribe