Thank you so much

10:43:00 PM

Fiorella-tól kaptam nemrég ezt a kis játékra való felhívást, és mivel szeretjük az ilyeneket nem állok ellen :) Meg kell nevezni 10 könyvet, amit a legjobban szeretek, és tovább adni 5 bloggernek a lehetőséget. (én olyan 5-öt próbáltam megnevezni, akik blogján még nem láttam a játékra való felhívást)

Íme az én top 10-es listám:

1. Carlos Ruiz Zafón: A szél árnyéka
2. Torey Hayden: Szellemlány
3. Charlaine Harris :True Blood 1.
4. Guillaume Musso: Ott leszel?
5. Lisa Jewell: Vince és Joy
6. Janet Evanovich: A szingli fejvadász 1.
7. Jane Austen: Büszkeség és balítélet
8. Michael Grant: Köddé váltak
9. Kérdezd meg Alízt!
10. Sophie Kinsella: Egy boltkóros naplója

Az 5 ember akinek továbbadom: Ildi, Joeymano, Marcipánördög, Pupilla, Vivienne

Ezt a díjat pedig Lobo-tól kaptam :) Köszi szépen!

Íme a szabályok:
1. Meg kell köszönni. (megvolt)
2. A logót ki kell tenni a blogomra. (megvolt)
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.(megvolt)

4. Tovább kell adnom 7 embernek. ( Szilvi, tataijucc, Ildi, Siontan, Borostyán, eMBé, Csenga )
5. Be kell linkelnem őket. (megtörtént)
6. Megjegyzést kell hagyni náluk. (igen-igen)
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

1. Sose bírok ellenállni a popcorn-nak
2. Az ébresztő órát (teló, vagy vekker) mindig x óra 07, 17-re, 27-re stb.. percre húzom fel
3. Szeretek vonatozni (mert ott lehet nyugisan olvasni)
4. Azt mondják rólam, hogy Twilight - fanatikus vagyok (nem is!)
5. Mindig MR2-őt hallgatok
6. Könyvesblogokról írom a szakdolgozatomat
7. Gyűjtöm a nyakláncokat és a mintás/figurás pólókat

És most akkor hajrá nektek is!

Ezeket is olvasd el

6 komment

  1. Jó reggelt! :)
    http://nemtudomhollakom.blogspot.com/2010/07/jatekos-bloggeres.html

    ReplyDelete
  2. Köszi! :P Jaj, nekem már nem lesz kinek továbbadni :O :D

    ReplyDelete
  3. Köszi mindkettőt. :) Majd légyszi mindenképp szólj rám, hogy ne felejtsem el kitenni. :) (mert most nem tudok ezzel foglalkozni)

    ReplyDelete
  4. Köszi a díjat és a másikat, megfeleltem a kérdésekre: http://kincsesladiko.blogspot.com/2010/07/passz-labda.html

    ReplyDelete
  5. Nahát, ilyet még nem kaptam :) Akkor majd igyekszem megfelelni, bár már tényleg aligha van kinek továbbadni :)

    ReplyDelete

Subscribe